Bestilling

Før du legger inn bestilling

For at pakken din skal komme trygt frem, er det viktig at adressen og navnet ditt står tydelig på postkassen.

Husk å se over at adresse, gatenummer, telefonnummer og e-postadressen din stemmer før du fullfører bestillingen.

Har du rabattkode?

Rabattkoden legges til i handlekurven, før du går videre til kassen. Trygg på teksten «har du rabattkode?», fyll inn koden din og trykk på knappen «bruk rabattkupong». Virker ikke rabattkoden? Sjekk at koden er gyldig på de produktene du handler, eller om den har utløpt på dato. Dersom den likevel ikke skulle fungere, kontakt oss på kundeservice.

Kan jeg kansellere/endre min bestilling?

Så lenge bestillingen ikke er plukket på lageret vårt, har vi mulighet til å gjøre endringer. Kontakt oss med en gang på kundeservice@slikkepott.no, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Når sendes bestillingen min?

Vi sender fra lager i Norge, og har som mål å sende alle lagerførte varer innen 24 timer. Ordre lagt inn på helg sendes mandag. I høysesong kan det dessverre ta litt lengre tid. Bestillingsvarer sendes etter 1-2 uker, og det kommer opp i handlekurven dersom produktet du vil bestille ikke er lagerført.

Du vil motta en bekreftelse på mail når ordren er sendt fra vårt lager. Dersom du ikke har mottatt e-post om dette innen rimelig tid, sjekk om den har havnet i søppelpost. Finner du den ikke, kontakt oss på kundeservice.

Hvor er pakken min?

Du mottar sporingsnummer på e-post når ordren sendes fra vårt lager. Den kan ha havnet i søppelpost dersom du ikke finner den.

Handlekurv