Hopp til innhold

🚚 Gratis frakt på ordre over 1000 kr

⚡ Rask levering

↩️ Åpent kjøp i 30 dager

Ofte stilte spørsmål

Så lenge bestillingen ikke er sendt fra lageret vårt, har vi mulighet til å gjøre endringer. Kontakt oss med en gang på kundeservice@slikkepott.no, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Vi sender dessverre ikke varer i oppkrav. Hos oss kan du enkelt betale med faktura via Klarna.

Nei, vi sender dessverre ikke til utlandet.

Ja, det gjør vi. Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard, dette medfører at hver bestilling vil bli belastet med dette gebyret som er på 375,-

Nei, det må du ikke.

Dersom du ikke henter pakken og den kommer i retur til oss, vil du bli fakturert med 250,- for å dekke kostnadene dette medfører. Vi anbefaler deg derfor å hente ut pakken og returnere den selv.

Produktene du skal returnere må være ubrukt og ligge i originalemballasjen med ubrutt forsegling.

Legg varen(e) du ønsker å returnere i egnet pappeske/emballasje og legg ved pakkseddelen hvor du markerer hvilke produkter du returnerer.

Om du ønsker å ordne retur gjennom oss kan du gjøre det for 139kr. Da går du bare inn på https://www.bring.no/retur/?q=20015993072 og fyller inn nødvendig informasjon. Når du har fylt ut informasjonen vil du motta en QR-kode på bekreftelsessiden som du tar med til Post i butikk, hvor de skriver ut returetiketten for deg. Returkostnaden trekkes fra refundert beløp. Dersom refusjonsbeløpet er lavere enn 139kr vil du få en faktura på dette.

Dersom du heller ønsker å få tilsendt returetiketten på e-post for å skrive den ut selv, kan du bestille retur her: Retursending

Ønsker du å stå for returen selv er det selvfølgelig helt i orden også, da leverer du bare det du ønsker å returnere på din nærmeste Post i butikk så hjelper de deg med forsendelsen der. Du må fortsatt legge ved pakkseddelen hvor du markerer produktene du returnerer.

Adresse:

Vi behandler returen din så fort som mulig, vanligvis tar dette 1-3 uker.

Dersom du ikke henter ut pakken din, vil det forekomme et gebyr på 250kr. Dette gjelder også dersom du får hentestedet til å sende tilbake pakken uten at du har hentet den ut. Det er altså billigst å kjøpe returetikett.

Kostnad ved retur er knyttet til frakten. Dersom du har anledning til å lever varene på vårt lager på Averøy, så går det helt fint. Returfrakten kan du ordne selv, eller vis oss. Vi tar 139kr når returetikett går via oss. Mer informasjon om retur finner du her: https://slikkepott.no/retur/

Standard frakt

Leveringstid: 2-7 virkedager

Prioritert frakt

Leveringstid: 1-3 virkedager

I travle tider, blir ordre bestilt med prioritert frakt og gratis frakt prioritert først til pakking på lageret vårt.

Posten – pakke levert hjem


Leveringstid:1-3 virkedager

Bring – pakke til bedrift


Det kommer an på hvilket leveringsalternativ du velger. Det raskeste er å bestille med prioritert frakt. Dersom du er usikker på om pakken din rekker frem i tide, ta kontakt med oss. Vær obs på at det kan forekomme forsinkelser i høysesong og i forbindelse med helligdager.

Ta kontakt med oss på kundeservice@slikkepott.no med en gang, og oppgi ordrenummer og riktig leveringsadresse. Dersom pakken allerede er sendt fra oss, får vi dessverre ikke endret det.

Ja, det har vi. Gavekort kan kjøpes her. Du kan velge selv om du ønsker å få tilsendt ett fysisk gavekort, eller om det holder å motta en verdikode.

Rabattkoden legges til i handlekurven, før man går videre til kassen. Merk at enkelte rabattkoder kun kan brukes én gang. Oppstår det noe problem med rabattkoden din, kontakt oss.

Husk at leveringstidene vi oppgir er antall virkedager fra pakken sendes fra lageret vårt, så helg må ikke regnes med her. Ta kontakt med oss om det har tatt for lang tid, så skal vi undersøke det.

Vi har som mål å sende alle lagerførte varer innen 24 timer. I høysesong kan det dessverre ta litt lengre tid.

Kontakt oss på kundeservice, og legg igjen ordrenummeret ditt og bilde(r) av skaden(r). Dersom esken varene kom i er ødelagt i tillegg, ønsker vi bilde av den også. Ikke ta varene i bruk eller kast de før du har fått tilbakemelding fra oss.

Legg inn en ny bestilling i nettbutikken på varene du ønsker å bytte til. Dersom du ønsker å få tilsendt returetikett i posten, kan du kjøpe dette samtidig. Varene du ikke skal ha, returnerer du til oss, også får du igjen pengene for det. Det du bestiller på nytt og skal beholde betales som normalt.

Ja, du kan hente ordren på vårt lager på Averøy.

Vi har åpent 8-16 alle hverdager.

Velg fraktvalget "Hent på vårt lager på Averøy" når du bestiller.

Vi holder til i Miljøveien 27.